Reklamationer

Reklamation görs till det företag du gjorde köpet hos.

  • Har du köpt varan direkt från Josef Davidssons AB reklamerar du via formuläret nedan.
  • Har du köpt varan från en återförsäljare kontaktar du dem i stället.

Reklamationen görs via formuläret nedan.

Vid synliga skador eller saknat gods måste anmärkning göras omedelbart vid leverans av godset.

  • Skriv på fraktsedeln vad som saknas eller är skadat. Noteringen måste också göras på transportörens exemplar av fraktsedeln.
  • Vid dold skada som ej syns på utsidan av försändelsen görs anmälan till oss senast 5 dagar efter mottagandet.

Eventuell ersättning för skada på gods eller emballage som inte noterats på fraktsedel kan komma att utebli.

Gäller reklamationen en vedspis eller braskamin behöver produktens serienummer anges. Se etikett som är fäst på produkten eller som packats med i broschyrsmaterialet som medföljer.

Fyll i formuläret för att göra en reklamation

Stäng
Cart (0)

Inga produkter i varukorgen. Inga produkter i varukorgen.



Språk